У СТРИЮ ХОЧУТЬ ПІДНЯТИ ТАРИФ НА ВОДУ

У СТРИЮ ХОЧУТЬ ПІДНЯТИ ТАРИФ НА ВОДУ

КП «Стрийводоканал» має намір підняти тариф на понад 60%.

Відповідне оголошення було опубліковане на сайті КП «Стрийводоканал» та у часописі «Гомін волі».

Серед факторів, які вплинули на прийняття відповідного рішення, стало зростання цін на електроенергію, паливо та збільшення видатків на заробітну плату.

У повідомленні сказано:

«У зв’язку з набранням чинності 19.05.2017 р. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення затверджених Постановою НКРЕКП від 22.03.2017 №307, господарська діяльність з централізованого водопостачання та водовідведення Комунального підприємства «Стрийводоканал», в тому числі, в частині встановлення тарифів, не підпадає під державне регулювання НКРЕКП.

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 01 червня 2011 року №869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» та забезпечення беззбиткової діяльності підприємства, якісного надання послуг споживачам, своєчасного розрахунку за енергоносії. КП «Стрийводоканал» інформує про необхідність приведення чинних тарифів на послуги водопостачання та водовідведення у відповідність до вимог Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Основні фактори, які вплинули на ріст тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення:

Із набуттям чинності Закону України «Про державний бюджет на 2018 рік» збільшився розмір мінімальної заробітної плати, а саме з 1 січня 2018 року 3723 грн., та прожитковий мінімум для працездатних осіб, який впливає для розрахунку заробітної плати в тарифі з 1 січня 2018 року – 1 762 грн., з липня 2018 року -1841 грн. У діючих тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення враховано мінімальний розмір заробітної плати 1450 грн.

Згідно зі змінами та доповненнями до Галузевої угоди, Територіальною угодою між Львівською обласною державною адміністрацією,

 

Львівським обласним об’єднанням організацій роботодавців та профспілковими об’єднаннями Львівської області на 2018-2024 роки зросли коефіцієнти співвідношень розмірів місячних посадових окладів керівників, професіоналів, фахівців, тарифних ставок робітників до мінімальної тарифної ставки робітника 1 розряду основного виробництва у середньому на 50%, що також призвело до зростання фонду оплати праці на підприємстві.

Крім того з моменту впровадження чинному тарифів на водопостачання та водовідведення неодноразово зросли ціни та тарифи:

– за 1 кВт електроенергії – в чинному тарифі-1.8605 грн. до 2,23473 грн.,

– дизпаливо – із 16.91 грн. в  чинному тарифі до 23,33 грн.,

– газ стиснутий – із 11,35 грн. до 12,10 грн.,

– бензин А 92 із 18,58 грн. в чинному тарифі 24,58 грн.,

– бензин А 95 із 18,58 грн. в чинному тарифі до 32,49 грн.,

а також значно зросли відсоткові ставки на податки в чинному тарифі по водопостачанню із 494,5 тис. грн. до 742,9 тис. грн. по водовідведенню із 265,2 тис. грн. до 422,7 тис. грн.».